Viernes Viernes..

...va a bajar el viernes!
 

Fridag idag,or naaat, fredag men inte en fri-dag.
Plågade mig själv igenom svenskan, samhälls då vi blev bjudna på tårta för två stycken ut klassen fyller år, och religionen då vi diskuterade våra svar i grupper från onsdagens papper där vi skulle fylla i om vi hade kropp eller var en kropp, livetsmening och vad är egentligen samvete och existerar det iöverhuvudtaget samt att vi skulle skriva bra saker om våra gruppmedlemmar. Fick bl.a. höra att jag var mycket rar,trevlig,passiv och målmedveten. Hahah aaah.. Allt detta med stel nacke,täpt näsa, ont i öronen och frossa, så efter religionens slut kände jag mig inte peppad på att hetsäta och springa till kaplan för att sitta och göra förmodligen ingenting på bilden..typ..så nu sitter jag hemma nyproppad med droger från droghandeln uppkurad i soffan.

Aaww...<3



Kommentarer
Mia

Nej du är ju det här. Tycker jag... Glad,Snäll,Rolig,Possetiv,Hjälpsam kom int på nå mer :*<33

Svar: Gullprutt :*<33
None None

2013-01-25 @ 13:41:23
Moderkakan

Nä är du verkligen allt det däringa konstigheterna som dom skriver om dig;). Fast okej då,kanske. Hur som så är du min skruttunge med allt vad det innebär;). Snygg bild förresten! Symbolisk eller;)

Svar: Tack så mycket mor..värmer mitt hjärta så gott,eller not! ;) Haha absolut ;)
None None

2013-01-26 @ 12:47:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0