3/6..

..Balen i afton!
 

Vaknade halv7 imorse av två dundersmällar och efter första trodde jag först kidzen höll på att riva ur lägenheten men då det inte så långt efter kom en till dundersmäll insåg jag att det var åskar som var ute å promenixa.
Iallafall har varit vaken sedan dess och prövat olika smyckes kombinationer, grundsminkat mig, gått några vändor med skorna med mormors röst i huduvet (ENA FOTEN FRAMFÖR DEN ANDRA NÄR DU GÅR).
Kvart över 12 har jag tid hos frippan och får se vad vi kommer fram till för nå fint. Har ju en ungefär bild av hur jag skulle vilja ha det :).
Halv4 ungefär ska vi fara å ta kort (ber till gudarna att vädret är på våran sida och inte regn som i morse)!

Nono, nu ska ja göra mig nå fika så jag inte smäller av, magen surrar å inte blir det nå bättre av att det just nu handlar om mat på nyhetsmorgon :s

Ni får hålla tummarna på fint väder i afton å att jag inte ramlar på röda mattan ;)!

Ha en fin dag å kom gärna å kika på oss och alla andra par som går balen i afton.
Kortegen börjar vid 5, på folkparken!


Kommentarer
moderkakan

Tänk att du klarade av den stora dagen och det utan all för stora missöden;). Å så var ni så fina så mammahjärtat o ögonen, för den delen, svämmade över:)*

Svar: haha precis jag är stolt över mig själv att ja inte snubbla eller svimma på röda mattan ;)! Haha tack så mycket, då vet du vem jag brås på iallafall :*
None None

2013-06-06 @ 10:04:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0