Tjollahopp..

..Tjollahej!

Helu alla! Hoppas ni haft en hittids bra sommar?

Själv har jag varit fullt upptagen med flytt, heltidsjobb, och midsommarfirande med massa goa glaá människor igår :)!
Som ni kanske märkt så har jag inte bloggat alls den senaste tiden men det beror somsagt på ovanstående saker. Mest flyttandet..

Annars,trivs bra i nya lägenheten fast det just nu ser ut som ett bombnedslag.. och sissarna verkar trivas också! De invigde balkongen igår (har satt upp nät så dom inte ska kunna trilla över) och den blev godkänd!
Det går bra å jobba, har under veckan rensat 4st 3dm höga högar med arbetsordrar från september förra året, svarat i växeln "Hej och välkommen till Bildahl" "Ja vänta ska vi se" "Okej då kopplar jag dig till" "Varsegod".. Alltså haft fullt upp ;)!
Idag har jag hunnit skruva fast gardinstänger i köket samt sovrummet och klätt dem med gardiner.
Nu blir det sopkastning (Ååååh älskar våran miljöstuga här, har en kontainer var för allt från organiskt avfall till glas) Alltså som en liten sopstation i jämförelse med den i vår förra lägenhet då allt skräp skulle i samma påse.. <3!

Ni får ha en fortsatt mysig midsommar!

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0