Tisdaag idaag..

..för er som inte visste!
 
 

Har idag fått mycket beröm på pmf då jag gjort klart tre stycken uppgifter på två lektioner, alltså fått beröm för att jag är lika flitig som en myra och jobbar STENHÅRT (sanningen att säga är att jag blev klar med de tre uppgifterna på 1timme och resterande 1,5 timmarna gjorde jag i stort sätt inget vettigt alls!! -tack för det!

Nu nalkas schtaan med mein moder och syskona kanske? Ska bland annat förbi frippan och kolla balupsättning av håret :)!

Sedan blire pluggelipluggplugg till samhällsprovet imorgon och kemiprovet imorgon på morgon..looligt,naat!
 
Ha en fortsatt nice dag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0