Bara 2..

..VECKOR KVAAAR!!!  Nedräkningen börjar lida mot sitt slut
 

Nu jädrarns är det bara två veckor kvar av gymnasiet! Känns helt grymt, både bra och dåligt, men det blir nog bra!
 
Igår lyckades jag få mig lite färg på framsidan då jag satt två timmar i sträck på balkongen och bara njöööt av sommarvärmen och bra musik! Ser dock väldigt lustigt ut så jag ber till övre makter att lika varma dagar kommer snart så jag kan pressa baksidan också ;)!
Idag..ledig fram till 10över1 men ska till skolan å göra nå pranks till studentbingon. Ska våldgästa TLUGS lektion med en klass 1:or och aktivt delta med att svara FEL på frågor, sjunga svaren och bara sitta där och anteckna. Hahaha blir kul å se småbarnens reaktion då nästan en hel klass kommer instormandes och ska ha "lektion" med dem x)!

Ser nu att det verkar bli fint väder, berberber att det håller sig så jag hos mor kan få sitta å pressa ett tag ;)!

Ha en bra dag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0