God morgon världen..

..säg vad som står på..
 
Sovmorgon idag till 11:20 ganska niiiice!
Annars idag händer inget speciellt, och då kan det väl inte gå fel?

Åh alltså igår, försov mig så jag missa första bussen till stan, stressa i mig frullost och missade nyheterna :(.. sprang från stan till kaplan och möttes till min förvånad av endast en människa i klassrummet (inte läraren..).
Jag frågade denne om vi inte hade lektion idag och han sade att det endast var lektion för de som inte gjort klart alla uppgifter (vilket jag faktist har!)..vart liiite irriterad.
Menmen, sedan gick jag till Johns jobb och fick ett wiernerbröd(stavning?) och satt å glutta på dem när de jobba i ca 4timmar.
Efter det släppte john av mig på gulf där jag skulle på arbetsintervju....ja precis.
Fick stå och vänta ca en kvart då jag var för tidig, men sedan gick det som bra med utfrågningen tills..
Dom skulle endast anställa folk som kunde börja jobba på stört och hellst typ heltid och vart lite tystnad när jag sade att jag går skola och tar studenten den 5/6.. MEN HALLÅÅÅÅÅÅÅÅ det hade jag faktist ENKOMT skrivigt i mitt CV att jag inte är tillgänglig helt från och med den dagen!!!!!
Så då vart jag lite små bitter(visade detta dock inte), och dom tyckte detta var "Oj nämen så tokigt" och sade att jag fick hamna på en "eventuell sommarjobbs lista", tack för att ni läser cv:n ordentligt och så vidare..
 
Sedan fick denna otroligt plågsamma dag en tvär vändning då jag for och hämtade min förtidiga studentpresent av mor, super fin och tack så mycket fast jag egentligen ännu inte varken har fått eller sett den ;D!!!
 

ligger och håller tass,såååå söööta<33<3<3<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0