En liten snabbis bara..

..Upptadering sedan sist!
 

Sitter just nu å tvär kollar igenom gubbdagisets katalog på nätet, ska nämligen snart på schtän me Lvurt och tänkte då passa på att kolla om TVÅ stycken handtag till garderoberna här i lägenheten. Har nämligen haft såå otur att jag endast hittat 16 av 18 st fina silver handtag med standtardmått från 70(?)-talet (hade tråkiga trä handtag innan), på loppisar i sommar och dessa är ytterst sällsynta då det idag endast produceras handtag med alldeles för långt mellan hålen. MEN, då hittade jag på classe till min förtjusan två stycken näästan likadana handtag med just vårat mått! Sweet!

Annars, har bokat tid för utplock av onding!! 5/12 då jäklar smäller det, bokstavligt talat hoppas jag det, SPRÄNG BORT SKITEN!!
Har även bytt sovrum till 3-e rummet då min älskade sambo envisades om det då vi tapetserat samt att jag i fredags klippte mig och tänkte: Aha! Vi kör en deal honey så du får din vilja igenom om byte av sovrum samt att du färgar mitt hår innan första advent!!  Tycker det vart en klockren kompromiss!<3
 
Nämen annars inget.. Ska iallafall ut nu i REGN!!! å traska till schtäden för å möta finaste Lvurtan <3

Ha en fortsatt niiice day!
 
Hihi denna har fått mig på bra humör måånga gånger!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0