GAAAH!!!

..Nu Djäklarns Ska Du Döden Dö Din Plågsamma Lilla *#&+@!!
 

Ååh jag blir så less så less SÅ LESS! Har en jädrans visdomstand på motsatt sida den jag tog bort tidigare i våras, och som iofs varit på g ett tag nu men natten till i måndas måste den ha fått nå tvär ryck och tyckt att vafasen, jag kör all out nu utan att ta hänsyn till min ägares känslor! Tack för den säger jag då jag knappt kan öppna schäften eller tugga. Börjar nästan gråta då jag äter kladdkaka, då är det ILLA! Har dunkande huvudvärk pga den lille ondskefulla djävulen och svårt å sova.. Tur ska man till mor imorgon så man får låna flånen å ringa schäftdoktorn.
 
Annars då, har tapetserat ( svärfar å John var så duktiga i måndas) om i 3:e rummet med ett enastående resultat, vart så otroligt nöjd!
 
 
Nä nu ska jag fortsätta tycks synd om mig..avreagerat mig lite genom att göra denna vackra strip!
 
 
Ha en fortsatt trevlig da', njut extra mycket för mig om ni äter chokla'!
 


Kommentarer
Anonym

Hahahaha så fint och roligt collage! :') love it!! Men lät inte skönt med tanden stackars dig, snart blir du av med den!♥ krya

Svar: Haha tack, det fick verkigen stå för terapin den dagen, fick som rensa ut mina känslor lite ;)! Jaa den 5/12 då jäääklar smäller det och förhoppningsvis slutar dom ploppa upp sedan!! Tack fina du <3
None None

2013-11-22 @ 16:34:49
Anonym

//Elvira ;)

2013-11-22 @ 16:35:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0