1:a April..

..och jag har inte tänkt luras(fast de nästan känns som jag gör det nu när jag skriver det) men de e bara 3 MÅNADER kvar till bf idag!!<3
 

Med detta kan det sägas att kotten firat inatt, haft världens gympa å stånkat å bonkat å haft sig, ungefär hela natten! Dock är den lilla krabaten inte så fruktansvärt hårdhänt/armad/benad/fotad utan ganska snäll med sin mors inre organ (Än iallafall!) så jag har fått mig några timmars sömn så jag känner mig utvilad :)!
Haha skrattade dock väldigt gott åt min käre man när han skrattade/suckade om vartannat(troligtvis i sömnen) då han låg å höll om magen å bebis sparka på han. Men han får skylla sig själv! Ligger man å har handen på bebismagen å får sådana dära spasmer då man ofrivilligt rycker med en kroppsdel (detta fall handen då), så bebis tror att de e bus på G å börjar sparkas tillbaka, så kan tyvärr inte jag göra något åt det. Förutom att tycka att de e riktigt roande å mysigt!<3 Ni är som fina ni två ;)

Nåväl.


Ska snart bege oss ut på prommsis i den strålande solen å utföra vissa uppdrag.
Sedan händer nog inte så mycket förutom att jag å min Mor funderat på en staden runda å bland annat höra oss för vad man ska tänka på vad gällande bilbarnstolar/bebisskydd då alla verkar lixom jag, tycka att det är rena rama djungeln! Så bäst är nog att surra med någon som vet.

Ha en fortsatt fin dag, hoppas ni inte blir utsatta för alldeles för taskiga skämt ;)!
Kram!



Kommentarer
Mia

Haha, tror nästan att kotten ska bli en boxare när han blir stor ;) :* <3

Svar: Förmodligen,större å starkare än moster så denne kan brotta ned dig ;) <3
None None

2014-04-01 @ 13:24:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0