78 dagar kvar..

..<3
 
Och min lilla kotte bråkar å hickar å har sig ungefär hela tiden<3 Har dock faktist de senaste nätterna fått sova helt okej då bebis också verkar varit helt slut å sovit den me, lite positions ändring när jag varit uppe å sissat men inte så mycke så jag inte fått somna om ganska direkt igen när jag lagt mig. Tackar dig för det mitt hjärta!
Sedan har jag märkt, för ganska länge sedan, att bebis reagerar mycke på när man spolar i kranar/duschar. Särskilt när jag spolar i kranen i köket så blir den genast tokig och börjar sparka/bråka. Duschar jag så känns de oftast som jag får tarmvridning då bebis börjar stöka där inne. Din lilla tokis<3

Gick idag en lång prommis på hela 75min, övade på andning och gick sakta som en snigel dock. Till FK och sedan till Johns jobb. Börjar kännas i benen direkt de blir några procents lutning på marken å benen värker å brinner.
Men jag är glad jag slipper astmaspray iallafall!

Nää var bara de jag skulle skriva, nu fortsätta se halv8 hos mig å sedan ullared!

Ha en fortsatt mysig måndagkväll.
Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0