81 dagar kvar..

..det närmar sig!<3


Haha var somsagt hos BM i onsdas och kotten hade världens hicka när vi satt utanför och väntade, den har jätte ofta hicka nu tycker jag. Mest på kvällen och långa perioder. Men det var inte de jag egentligen skulle säga utan att BM tyckte bebis var lite bråkig.
Skulle ju ta blodprov i armvecket och fick lägga mig på britsen så jag inte skulle svemenav å då börja bebis direkt å bråka inne i magen å BM skrattade så gott åt min guppande mage. Men sedan vart liten inte glad. När hon kom å skulle vara å klämma å känna hur liten låg fick hon sig rejäla sparkar då filuren i magen säkert tänkte: vatusan sluta taffsa på mig, får man inte vara ifred här inne!
Å BM sade att de var en förskräckligt finkänslig liten krabbat jag verkar bära på.
Jo sade jag å berätta att så fort farmor eller bonusfarfar ska känna så blir det helt stilla i magen.
Sedan fick hon de inte lätt när hon skulle lyssna av hjärtat på liten då denne gav igen å börja snurra runt inne i magen så att så fort BM trodde hon hitta lillhjärtat så bytte liten position. Hahaha mammas buse<3
Men tillslut gav liten upp å frekvensen låg denna gång på ca 138.

Jaja, sedan kan ju tilläggas att igår när jag åkte med morsan hem från solbacken så fick hon känna hur liten sparkade å bråkade i magen. Fullrulle å hårda slag vart det. Så farmor, nästa gång kanske är din tur!

Och idag har jag varit med Mossi, vi tog oss en varsin bolle å en kopp te/kaffe på Ainas å satt sedan ute i underbara solen å njöt.
Har även beställt nya glasögon till mrJ idag, blir nog massa fint :)!

Imorgon kommer bror å syster hit å ska slagga över till på söndag, blir nog jätte trevlig var ju ett tag sedan sist :)!

Annars på söndag blir de nog däckbyte å eventuellt en sväng till kus.

Ni får ha en fin helg!
Kramis





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0