Härliga tider..

..!

Nu är allting (större materiella saker) införskaffat för bebis ankomst! Fick lätta på plånkan idag å punga ut några hundringar för ett babyskydd (bilbarnstol för de första månaderna). Känns otroligt härligt att slippa oroa sig för att inte hitta en billig å bra sådan, nå mer!
Måste ju även få säga att vi kommit otroligt billigt undan genom att köpa beggat allting. Inte ens 2000spänn för säng(med ny madrass å skydd 500:-), vagn(kombi med matchande skötväska å åkpåse 200:-), babysitter(ett år knappt använd 100:-), babyskydd(med basenhet ett år å knappt användt 600:-) allt som allt! Å otroligt fina saker för liten kosing, kan inte bli bättre :)
Tycker även de e så otroligt roligt när jag säger till kotten att mamma ska spendera pengar på den, för då blir det genast kalas i magen! Hahaha bortskämda lilla unge, men du kan glömma att de blir massa saker när du blir större, då får du snylta på övriga släkten<3 Fast iofs så får du ju inga "nya" saker så de blir ju billigare ändå än om vi skulle köpa nytt allting från affär. Nåväl, bortskämd med kärlek kommer du då absolut bli!!<33

Nä ska man dra lite påskplaner då.
Ska till stugan iallafall å äta påskmiddag me fader å syskon någon dag. Sedan lät de som de blir Kus någon dag också. Får iallafall hoppas på fint väder!!

Nu: Göra i ordning plättsmeten (har en deal jag å min karl att jag gör smeten så får han grädda då jag är helt kass på det!)
Sedan: Bänka sig i soffan å se HOCKEEEY, hejja hejja hejja Skellefteååå AIKåååå!!

Troligtvis blir de dåligt med update nu under påsken så jag får passa på nu å önska eder alla en Riktigt Glad Påsk!

Kramen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0