Hellu vecka 32..

...<3

Jajjamen nu endast 8 veckor kvar!! TVÅ MÅNADER IMORGON!!! Insane...
Namen var hos BM idag å allting verkade bara fint me både jag å lillskruttet i magen. Var dock väldigt roligt då jag idag varit på dagrehab då kära svärmor lämnat mig åt mitt öde fram till den 13/5, och fick sluta klockan 1 å hade inte tid föränn 13:45 hos BM. Gick mig en liten prommis runt hospitalet men när jag fick syn på nå små jäklar som singlade ner från himlen så gick jag in å väntade istället. Ca 25 min fick ja sitta utanför BM:s rum å vänta. Kotten var helt lugn å låg bara å myste i magen men sedan när paret som var före mig gick ut så lämnade dom dörren öppen. Två sekunder efter att dom gått iväg började kotten genast vrida på sig. Tänkte säkert: NEEEJ Å NEEEEJ inte till den där hemska tanten igen som bara klämmer å känner på mig varje gång..!!!
Hahaha skrattade lite gott å gick å satte mig inne hos BM å hela tiden bråka den där inne. Sedan när de var dags för avlyssning av hjärtljud så hittade hon åt lillhjärtat direkt. "Haha jaa men se du fick ju tillåtelse att lyssna på hjärtat direkt denna gång" sa jag å BM skrattade. Tji fick vi, för direkt efter jag sagt det så börja den vrida på sig å hon "tappade bort" lillhjärtat. Hahah å sedan fick hon "jaga" den skrutten i magen för å hitta åt å jag sade de att "Jaa men de e ju sin pappas lilla bebis, lika bråkig. Så bråkar du med den bråkar den tillbaka!" å BM bara skrattade.  Haha fina lilla gosegris inne i magen!<3  Men den låg då ungefär som förra gången, huvudet neråt å ryggen åt höger.

Nää nog om det. Nu har jag lååånghelg till på måndag då nya spännande äventyr på lassa nalkas. Blir nog rehab då också men inte på samma ställe.
Nu ska vi packa ihop oss å dra till stugan där de blir grillat å besök av svärfar å bihang.
Får se om de blir nå mer bloggis någon dag här framöver?

Ni får om inte annat ha en mysig valborg å sup inte bort er!

Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0