Måste få skriva av mig min irritation..

,....!!!!!E¤!¤Weysyrsry5!!!

Fick nyss ett kärleksbrev från AF å jag blir TOKIIIIIIIIIIIIIG (med superstora bokstäver) på att min såkallade "handledare" där INTE kan stava. Alltså, jobbar man med ett så kallat "viktigt" jobb som dom "gör" så kan ska man väl för faen kunna stava!?  Vadå "prktiserra på" eller "somameren" "aktivitet frö sommmaren" "vrrdadministratör. Sedan vadå "." efter avslutad mening eller stor bokstav i namn samt förmåga att kunna radera urgammal information typ "ansöka om praktik på bageri": Jaa de gick ju även sådär med den saken när det var aktuellt, jäv var de de hette va som hon kom på när hon absolut tyckte att jag skulle vara inom äldreomsorgen istället? Men jobba där på bageriet i sommar DET får jag. JAG BLIR KNÄÄÄÄPPPPP!!!! Ond på dem blir jag, mycket mycket ond!

Nåväl.

Nu har jag fått ur mig lite frustation å ska försöka hitta på något trevligt att göra, är ju väldigt fint väder idag också!

Annars i helg händer nog inte allt för mycket, kanske en sväng till kus/ers/bysk få se.. beror på väder å vind å ork!

Annars tycker jag att ni ska få ha en kanoners dag/helg också :)
Kramen!


Kommentarer
Moderkakan

Andas, kom ihåg att andas;)

Svar: Joo försöker mitt bästa, först få skriva av mig det i ren frustration sedan beklaga mig om de över john å sedan varva ner å sedan andas!
None None

2014-04-26 @ 21:27:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0