Mitt lilla <3..

..<3
 
Hihi tror mig har känt en liten fossing på magen idag när jag precis ätit frukost^^!
Låg sedan ned i sängen på rygg å kände hur liten bråkade runt där inne i maggen i vanlig ordning, å bestämde mig för att stryka på den lite. Kort efter att jag lagt dit handen tror jag liten tänkte "nu jäklar morshan ska du få se hur stark jag är" å tog spjärn å tryckte allt vad den hade med foten? mot magen å jag kände en liten knöl, ganska länge, på höger sida å denne knölen kändes som en liten fossing!!!!<3  Mysprutten där inne, ska du inte ta å komma ut snart!!?

Haha sedan igår när jag skulle lägga mig så lade jag mig tätt tätt bakom MrJ, så tätt så magen nudda hans rygg. Tror ni inte bebis "känner" detta å börjar sparka järnet så min älskade sambo som försökte sova fick sig en ordentlig massage ;)<3

Hahaha jaa man kan inte annat än skratta åt du lilla busfrö, ska bli så himla kul å se hurdan du blir när du en vacker dag i sommar ploppar ut å ska kräla omkring med blöjrumpan i vädret här hemma å dra kissarna i svansen osv<3 Mamsi å Papsi längtar tusen år före du!!<3

Ha en fortsatt fin dag alla!
Själv ska jag fortsätta njuta av lillskrutt som bråkar å har sig ett litet tag till innan jag snart måste fixa disken..suck!

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0