Nostalgitripp..

..i musikens tecken!

Sitter just nu å lyssnar på underbart roliga/tragiska låtar som jag lyssnade på när jag var liten. Blir dock lite ledsen över att jag inte hittar igen många av låtarna på youtube, meen..
James och Karin är ju underbara! Här är några av deras godingar som ni kan söka upp på youtube ;)!
Ebert
Skaffa katt
Flygar hunden från Mirleft
Tandborste visan, bland andra många goa låtar.

En annan me goa låtar är ju Jojje Wadenius med sitt album Zzoppa.
Elektriska ålen Elin
Tack gode gud
Jubelidiot
Bland andra fantasktiska låtar!

Sedan är ju Owe Thörnqvist TittaTitta en riktigt rolig låt.

Hahah John sitter bara å suckar åt min barndoms musiksmak och tycker inte att bebis ska få lyssna på vissa av James och Karins låtar för att de e för tragiska ;)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0