Kliias i munnen!!

..Å oj vad det är jobbigt..

Stackars lilleman. Har munnen full med händer å suger å smackar kräks å har sig. Fast ja de e ifos skönt då han vid dessa tillfällen är någorlunda tyst, skriker å tjuter iallafall inte..
Fick alldeles nyss värsta leendet av honom å jag vart super glad för vanligtvis ler han väldigt sällan om det inte är kräks eller bajs på G å nu har han gjort båda. Meen glädjen åt att han log för att  han var gla å se sin nyvakne mor försvann lika fort då värsta kaskaden kom. Busgubbe!<3

Nope nope ska se om ja får heva i mig nalta frullost utan att vi väcker heela gårdens befolkning med sköntsång. Sedan blire doktorn å kolla astman min.

Ja å kräkmonstret önskar eder en riktigt god dag!

Bild tagen 31/7<3
 


Kommentarer
Moderkakan

Mina go'puddingar:)

Svar: Mm :*
None None

2014-08-29 @ 19:26:31
Elvira

Så himla fina ni är!! Vilket litet mirakel alltså <3 <3. Snart hemma, då får jag träffa er :D <3 kram kram!

2014-08-30 @ 16:33:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0