Snart slut på Februari..

..och uppdateringen här går ju sisådär!
 

Nä men jag har som ingen lust att skriva här just nu, det lixom bara e så.
Men kan ge en snabb uppdatering av vad som hänt sedan sist.
Har fått se lillkotten i magen x2, å den lill* busen gapade stort på de sista fotot av den så jag förmodar att den blir ett litet matvrak när den ploppar ut i sommar<33'
Mr J har fått sig ordentliga sparkar av den lill* å den lill* sparkar så fort pappsen far på morgon å så fort den hör hans röst igen när han kommer hem. Är nog pappsens lill* kotte där inne tror jag ;)
Är otroligt känslig för att folk ska ta på magen och jag låter inte vem som hellst röra den!
Har inga speciella cravings men har haft mina perioder då jag varit sugen på olika saker tex avokado med salt, äggmackor, revbenspjäll (fyyfarao vad jag ångrar att jag proppa i mig det i början, hade inte ätit de på typ 8 år så nu kan jag knappt höra ordet "spjäll" utan att jag kräks), frukter i massor. Just nu  är jag inne i en glassperiod och klarar inte av att äta ost.
Har även inhandlat mina första gravkläder igår, massa byxor å tröjor i superskick för 300:- allt som allt.
Idag går vi (jag å bebis) in i vecka 23 så det är inte så länge kvar tills mammsi å pappsi får se de lilla trynet som nu för tiden är i fullgång med å gympa i magen på kvällarna när vi ska lägga oss :*<3

Nää nu ska jag ta min tredje mugg citronvatten å sedan plocka ur diskmaskinen å invänta prommisen till Mr J så vi kan fara å handla, GLAAAAAASSSSSSS<3<3<3<3<<3<33<<33<<3<3


Egopix på magen från vecka 16 fram till idag(hade bara 8bilder så en bild på mig å J får pryda sist rutan)<3
 


Kommentarer
Mia

Äntligen skriver du :):*. : )) (dubbel haka smiley) : ))

Svar: Hahahah trippelhaka smiley tillbaka :))) :*
None None

2014-02-26 @ 15:32:02
Moderkakan

Får ja? Fast de har ja ju redan gjort:).. Tihi;)

Svar: Jaa just så pass;)! Haha jaa å kotten tyckte de var lite konstigt, gammtanta händer som ska taffsa på den ;)
None None

2014-02-26 @ 16:05:52
elvira

MEN SHIT så fort det går!! :o magen var ju inte ens i närheten av sådär sist vi sågs, vilken betyder att vi verkligen måste ses snart!!♥♡♥♡♥ ååh så spännande.. :$$

Svar: Mm det bara springer iväg tiden ;)<3 Hahaah vi måste göra det sooon, blir alldeles för länge mellan gångerna! <3
None None

2014-02-26 @ 23:33:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0