Ojoj snart en månad sedan uppdatering här på sidan..

..meen det har sin lilla förklaring!<3

Vart mycket med graviditeten på slutet där å den 22/6 kom våran efterlängtade lilla son till världen efter en tids kämpande!<3 Vart kvar på BB till den 25 å sedan dess har det varit full rulle hemma och borta<3
Har varit väldigt mycke på vift sedan vi kom hem då släktingar velat träffa det lilla miraklet. Sedan känner jag att bloggen verkligen inte är av största prio nu även om jag har "tid" att skriva här.
Pruttskrutten är idag hela tre veckor å en dag gammal, JIISUS vad tiden går fort! Nu håller vi på att "tutträna" honom men den förbaskade lilla handen brukar ha en tendens att smita dit å peta ut den ur munnen ;)

Nä skulle bara göra en kort liten update å säga att vi lever å mår gott!

Ha en fortsatt fin sommar alla goa människor!<3

 
Älskade lilla skruttungen våran endast några dagar gammal på denna bild<3

Ps. Har från och med nu lösenordsskyddat min blogg eftersom jag vill hålla lite koll på vem som är in å spanar på bloggen samt att om jag ska lägga upp bilder på min son så vill jag inte att "vem som hellst" ska se dem. Där också att det är strängeligt förbjudet att kopiera mina bilder å använda dem för att lägga ut på nätet or what so ever! 0 tolerans mot det. Å vill ni dela med er av lösenordet till folk fråga mig först!!
Tack för att ni respekterar detta :)!


Kommentarer
Elvira

Välkommen till världen Aston!! Så otroligt fin <3. Respekterar reglerna, helt rätt av dig ^^ kram!

Svar: Han tackar så mycket ;) <3 Absolut världen goaste lillpajk!<3 Vad snällt :D kramis!
None None

2014-07-14 @ 19:30:29
Moderkakan

Mommes älskade lilla skruttunge:):*

Svar: Jajjimen :*:*<3
None None

2014-07-15 @ 11:42:56
Mia

Känner jag han på bilden?? Han va då iallafall en riktig Läckerbit:* Respekterar också reglerna:*

Svar: Han är en riktig liten läckerbit ja ;) <33 gullit av dig :*<3
None None

2014-07-15 @ 11:45:24
granen i skogen

ge mig lösenordet nuuuu!

2014-07-15 @ 22:11:21
granen i skogen

Aston=)<3

Svar: Favorit granen <3 =) /Aston
None None

2014-07-15 @ 22:11:53
Granen i skogen

mohahahahah nu har jag hackat mig in på rickt=)

Svar: Oh ma gaaajj!!
None None

2014-07-16 @ 22:06:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0