15 dagar kvar..

..till bf!<3

ÅÅÅÅHh..det närmar sig med stormsteg, som känns som myrsteg då det är så TUUUNGT!
Är trött så otroligt trött,har fruktansvärt ont i mina knän å rygg. Sover fruktansvärt dåligt, sissar minst 100 gånger per natt känns det som å vrider å vänder på mig hela tiden då jag får ont i sidorna efter ett tag. Nu vill jag bara att du ska komma ut lilla skiiitonge! <33
Helgen har varit loppisspäckad då vi både gjort av me peningar och tjänat peningar. Tidiga mornar å lyft av kartonger har idag gjort sig hört då jag imorse knappt kunde resa mig upp pga av knäna å ryggen. Förstår inte varför jag ska envisas om att göra saker jag egentligen inte borde göra nu när jag ändå har några extra kilon på mig, behöver liksom inte lyfta några fler. Nåväl, har bara mig själv att skylla när det blir såhär. Horisontalläge i soffan med bena upp i vädret.

Är otroligt roligt väder också, ena sekunden ÖSER det ner regn å andra är det skinande sol. Skrattar iallafall gott åt stackarna som är ute å klipper gräset just nu. Synd om de stackarna!

Näpp, ni må la ha en fortsatt fin dag.

Kramis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0