24 dagar kvar...

..<3

Åh vilken helg hittills!! Varmt as fuuuk! Benen å fötterna mer svullna än svullnaste svullot typ.. dryga 25 grader både idag å igår på morgon, dryga 28 mitt på dagen..hualigen!
Var igår en sväng till kus å fick oss lite mat å sällskap, MrJ fick klippa lite gräs å jag satt i skuggan å höll på döden döden dö..
Idag har vi inte gjort mycke, tog oss en glass, stökat på lite in tha bebisroooom å fixat till korgen å barnvagnen samt ställt i ordning babygymmet å lite annat. Har även för någon dag sedan börjat packa bbväskan!!
Sedan ikvälls blire till MrJ:s polers stuga å umgås lite.
Kotten sparkar då å bråkas as usual, var lite orolig igår att den kväment av av värmeslag då den var lugnare än vanlig men idag då jäklar. Tror bara den vilade upp sig igår eftersom modern också var ganska slö, så vi skulle orka med idag istället <3.

Tänkte även säga att jag återigen haft fel ang gissning av kön på bebbe. Hade ju först mina skarpa gissningar om att Johns syster skulle få en pajk, men de vart en tös. Nu har jag haft starka feelings att en kompis skulle få en tös, men si he vart en till liten pajk för henne!! Så om det följer detta mönster borde ju min lilla pajk i magen vara en tös? HAHAH får väl se, inte så länge kvar nu och det känns AMAAAAAZING!!<3 Mor sade även idag att jag ju inte får bryta traditionen om "storasysterskap". Hon är ju äldst storasyster å de e ju jag å.. Mehehe jag blir crazy, vill veta NUUUUU!!!<3

Kan ju även slänga in lite namn vi har fundererat på nu när de börjar närma sig:
Tös:
Tindra, Esther, Astrid, Tuva, Nemi
Pajk:
Billbo, Hjalmar, Aston, Neoh.

Mellannamnen har vi då klara iallafall och förmodligen förnamn också meeen det blir suprising! Blire en tös så blir det en ...Edith Ida, och en pajk ...John Ingemar.

Nope, slutskrivet för idag!

Kramis!


Kommentarer
Mia

Inte HJALMAR!!!!!!!!!!!!!! :* <3 (har dåliga vibbar av det namnet) ;)

Svar: Hahahah nää de vill inte MrJ heller ;) men DU vet ju redan vad det blir för namn :*<3
None None

2014-06-07 @ 22:41:53
Granen i skogen

Nibla den andre=)

Svar: eller inte ;)
None None

2014-06-08 @ 11:11:44
Mia

Just ja :* <3

Svar: hahaha :* <3
None None

2014-06-08 @ 12:37:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0