26 dagar kvar..

..till bf!<3
 
Var igår och såg bio, för att fira lite sen 4 års dag, och såg X-man. Faktist helt okej film 4/5 helt klart! Var inte för mycke "krimskrams å specialeffekter" utan faktist lagom. Skönt var även det att det inte var så fruktansvärt hög volym som det annars brukar vara på bio. Var lite smått orolig att plutten i magen skulle bli helt crazy av basen som brukar vara, men de var knappt nå "buller" från basen alls så de gick jätte bra. Var lite spännande i början då den vred å vände på sig, men efter halva filmen ungefär tror jag liten somnade. Fick inga sparkar från den förän vi satte oss i bilen igen å körde hem, då vart de livat i magen. Min käre man fick sig även ordentligt med rumpmassage när vi senare skulle sova då liten verkar tycka de e superkul å sparka på den :)<3 

Ikväll kommer nog mina ohängda å ska slagga över, blir nog spel å mycke skratt som vanligt ;)!

Nope, nu fortsätta spana runt lite på nääääätet, har fått "skrivförbud" för att jag e för snabb så sitter å roar mig me andra saker istället. Mehehehe...

Ha en fortsatt nice day!

Kramis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0