Hellu vecka 37..

..<3

Barnet ökar fortfarande i vikt, men växer inte så mycket på längden längre. Barnet är fullt medvetet. Det lagrar näring i sina organ för att klara eventuella påfrestningar vid förlossningen. Barnet tränar sina lungor genom att dra in och trycka ut fostervatten i dem. Ändå är lungorna de sista av barnets organ som mognar. Vikt ca 3 kilo.

Åh jag drömde inatt att vi hade fått en liten tös som nu bara någon vecka gammal låg på sängen å såg jätte missnöjd ut. Haha varför vet jag inte men hon såg bara väldigt bitter ut, dock riktigt söt!<3
Är nu 4:e gången jag drömmer att vi har en tös, två gånger som tonåring och två gånger som bebis. Mitt undermedvetna kanske försöker säga mig något?
Får bara verkligen hoppas att bebis inte blir missnöjda Myrtle precis som sin mor är, när den kommer ut ;)!

Nähäpp ska fortsätta skriverierna, är uppe på 16 diktat nu å börjar bli aningens trött i mina stackars korvfingrar!!
Sedan blire solbacken å införskaffa lite föda.
Have a fortsatt trevlig day!

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0