Hellu vecka 39..

...<3

Nu tycker mamas å papas å alla di andra att det är dags för lilla busiga du att iallafall börja packa väskan för att snart komma ut!<3

Gjorde min sista dag igår på lassa, vart dock inte mycket gjort då det vart strul med mötet på af då min "handledare" hade dubbelbokat mig med en informationsträff om ungdomsgarantin, typiskt! ca 3-4 timmar var jag i stan å tjaffsade på..

Sedan plockade vi upp MrJ:s lillasyster å for en sväng förbi deras storasyster å lilltjompan. Så söt! Nu längtar man bara ännu mera tills våran lilla kotte kommer ut!!

Idag firar vi med mango,myspys i soffan å bara vila<3 Blir kanske eventuellt en handling sedan då jag MÅSTE ha melon..

Näpps, ni må ha en fin dag!

Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0