IIiooioooohiiiih!!!

..!!!!<3

Idag är det endast 1 MÅNAD KVAR hjärteplätten tills du beräknas komma ut till oss! Fick panikångest inatt när jag för 4:e eller 5:e gången var upp å sissa å tänkte att nu är de ny dag,ny månad å bara EN YNKA MÅNAD KVAR till bf! Det går så fort! Men samtidigt segt, fast ändå FORT!! Pruttskruttet vårat<3 Fast jag vet ju du kan om du vill vara envis å bråkig stanna kvar i ytterligare två veckor efter bf, men jag hoppas du vill titta ut iallafall en dag tidigare<3

Sedan tänkte jag bara skriva lite kort om gårdagen.
Sov ju som planerat hos svärmor i fredas å åkte vid 8tiden på morgon upp till Piteå för att loppa. Trots osäkert å ostabil väderprognos så var de lite säljare å annat folk på plats! Jag fyndande en blus från Gina för 10kr, en blöjhink, ett glasäpple (jag som börjat samla på glasfrukter bara för att jag tycker de e så kul att MrJ har sina samlingar å jag också ville ha något, + att färgat glaskonst är fint!), lite filmer å en leksak till bebbe. Annars vart de inte så mycke mer. For även en sväng på Dollar där de vart lite gogge, en ny borste!! å lite annat smått å gott.
När vi sedan for hem hann jag precis somna efter jävre å väcktes snart av att det började bullra om bilen. Jahapp då vart de punka! Älskade karln min försökte byta till reservdäck men bultarna var för långa å vi var tvunga att ringa svärmors karl som fick komma å rädda oss. Satt ute i duggregn å "myste" i ca en timme innan vi for iväg hem igen.
Kom hem, duschade, käkade en filtallrik, slängde ihop en sockerkaka med vit choklad i, hälsade Bomanski välkommen å sedan gick jag å kotten och intog horisontalläge i soffan å såg film!<3
Mysig 4 års dag,hahah! Men de enda kravet jag hade för att "släppa iväg" mannen min var att dom var hos oss och umgicks :)! Jag är nöjd iallafall, nästa år är de ju 5års å då sa jag de att då JÄKLAR är du min (och bebbis)!

Idag blire fotning då de vart så pissit väder i fredas, sedan grillning i afton :)!

Hoppas ni får en bra 1/6-14

Kramis!


Kommentarer
Granen i skogen

Spara lite sockerkaka åt mig också;)

Svar: Nope :)
None None

2014-06-01 @ 16:12:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0