120..

..dagar kvar<3
 

Detta firar jag å kotten med glass,glass å ännu mer glass i soffläge tränandes framför biggest loser ;)
Nä har även varit nyttiga idag å ätit bland annat två avocadosar en halv gurka å några vindruvor å en bit paj!
Nu är det full rulle i magen, volter å ninja sparkar å såg nyss hur magen hoppa till<3
Mysprutten i magen, ska bli så kul å se hurdan du blir när du tittar ut! Blir det som jag tror så blir du ett matvrak som lixom din mor är svag för choklad, å en riktig snaskis överhuvudtaget som både mor å moster.

Annars då, ny vecka å så vitt jag vet så blir de att följa med till stugan någon dag då mina ohängda syskon har sportlov, får bara hoppas på någorluda väder :)!


Pixielottan helt facinerad över de massa stora vita sakerna som föll från skyn igår ;)<3
 




Kommentarer
Mia

Haahahahah!!! Jag? snaskis? näää, det tror jag väll inte?? :D

Svar: Duu!! Du är ju typ den värsta av de värsta av de ännu värre.. minst sagt! :O <3
None None

2014-03-03 @ 13:47:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0