92 dagar kvar..

..<3
 

Jodå så att så ere och idag inviger vi en ny vecka å börjar om på måndag igen.
Aldrig riktigt kul me måndag tycker vi då favorit papi måste upp tidigt igen å lämna oss för brödbak..
Meeen då får vi glädjas åt att han snart får helg igen så vi kan mysas:)<3

Annars har helgen varit hektisk men mycket rolig!
Den inleddes i Fredas med dammsugning,dammtorkning och ännu mer dammsugning av HELA lägenheten, för min å magens del då MrJ pillade navelludd framför Tvspel:). Samt att parallellt med dammsugningen och dammtorkningen så sprang (alla vi inkl MrJ) upp å ner upp å ner till tvättstugan eftersom tvättbergen var i klass med Everest å mina småtossor hade börjat sina i sin lilla låda!
Detta städande/tvättande tog oss ungefär ganska exakt hela dagen, plus att vi hann ut me Egon på lina en sväng.
I Lördas nalkades kalas för den blivande 23åringen å jag magen å kattorna överraskade törnrosa på sängen med frukost å skön sång. Sedan vart det en tvär vända med dammsugarn samt bakning av tårtan.
Vid 3tiden kom det massa gäster å det böjds på 7storters fika! Riktigt kalas!
Efter detta kalasande satte vi oss ned å bara njöt av de sista timmarna på denna dagen.
Igår nalkades det loppis på folkan och en hel del vart inköpt där:) Diverse bebis saker å en klänning till mig bland annat.
Sedan vart vi bjussna på grillat hos moderkakan samt så vart det lite firat av födelsedagsbarnet, å mormor som nyss fyllt år också å Albino som tog silver i curling med hans team.
Så en riktigt fullspäckad helg, men ack så rolig den varit!!

Idag ska jag å magen ut på prommis till bageriet då vi ska å handla sedan.

Hoppas ni får en great dag!
Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0