Bara 4månader kvar!!

...mammsen å pappsen längtar<3

Har då idag, dagen till ära, varit på min första klädbytardag (bortsett från de man var på som liten) och hittade massa söta å mysiga bebbis kläder. Så kan med gott samvete säga att summan för alla plagg iallfall gör så att bebis slipper gå(mer kanske krypa eller bara finnas till som) naken :)!
Sedan har jag varit å umgåtts med otroligt fina A å fått fika så jag fiser gott! Kotten är då super nöjd också med alla bullar å kakor:)!
Nu har vi precis slängt in dagens middag i ugnen (kycklingpaj med minimajs å svamp) å inväntar att den ska bli klar.
Sedan blire en duschning innan vi bänkar oss inför andra chansen.

Hoppas jag får sova inatt!

Kram på er å ha en fortsatt mysig helg!
 
Haha var bara tvungen att göra detta gulliga bebistest å ska man gå efter det så blir det en härlig blandning av mor (maten-choklad) å far (hobby rympskepp). ;).


Kommentarer
Mia

Glömm inte min "Lite" brända bulle jag lyckades med ;) <3

Svar: Haha ja just de ja, inte att förglömma ;)! duktiga du<3
None None

2014-03-01 @ 19:43:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0