En liten skymt av solen..

..fick vi se idag!

Kul för mina syskon som har sportlov då det annars varit så mulet å tråkigt, plusgrader dock men ja..
I onsdas så blev jag upphämtad vid lunch och följde me till schtuugan å njöt av livet bestående av grillade hampisar ute över öppen eld å frisk havsluft. Kom hem vid halv8 ca 9 timmar senare å slängde mig i sängen å såg tunnelbanan sedan somna jag direkt.
Igår vart det en roadtrip till Arvidsjaur då pappsen skulle hämta nå kött från någon arbetskompis och så passade vi på att dra en repa på dollar. Kan säga att lillkotten aldrig åkt så långt i bil förrut å sparkade järnet i magen när morfar gasade lite extra å dunkade gamla hits!
Både mor å bebis var helt slut när vi återigen kom hem å så tog vi oss en lååång varm dusch sedan horisontalläge i sängen å somna direkt!<3

Nu ska jag fundera på var jag ska hitta på härnäst å invänta fredasmyset med chips å glass<3

Imorgon blire schtuugan förmodligen heldag å på söndag blire kanske bort mot mor/svärmora hållet för diverse uppdrag.

Ha en riktigt kanongreat helg!



Hahah skrumpan har hittat sig en ny favvoplats på elementet i vardagsrummet<3


Kommentarer
Mia

:)) :)) <33 :*

2014-03-07 @ 19:00:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0