Hellu vecka 26..

..103 dagar kvar!<3
 

Gick igår in i vecka 26, helt otroligt vad tiden går fort!

Har inatt sovit så otroligt bra, vaknade endast när cykelbudet var ute å delade norran vid halv4tiden men somnade om direkt. Har annars de senaste veckorna haft otroligt jobbigt med sömnen då jag vaknat typ varannan timme för att kissa/äta/dricka och sedan haft jätte svårt att somna om då det varit varmt..trots att balkongdörren står på glänt!

Inatt har jag somsagt sovit helt underbart gott, kände mig riktigt utvilad imorse då jag i vanlig ordning steg upp å morgonsissa då John steg upp(04:45). Tog mig som vanligt en banan då jag pussat adjö å skickat iväg han på jobbet(05:00). Kände mig ovanligt pigg då jag återigen gick och lade mig till sängs för att slå på TVn(brukar alltid slå igång den då jag aldrig brukar kunna somna om dirket jag sagt hejdå till MrJ). Vid 05:40 var bebis hungrig å börja bråka i magen så vi gick å gjorde frukost. Två rostade med smör å massa gurka vart det, samt ett glas proviva. Frukosten inhalerade vi i sängläge å 05:58 bestämde vi oss för att gå å duscha!
Tog en lååååång låååång låååååång varm dusch å efteråt gick vi till sängs igen för att se tv.
Låg å myste å såg på nyhetsmorgon å helt plötsligt kände jag hur ögonen började ge vika.
Somnade inte långt efteråt( ca 06:25) å vaknade inte förän 09:20!

Nu har vi precis inhalerat lite chokladpudding jag å magen å ojoj vad fart de vart på bebben! Helt crazy x)<3

Nää..nu ska vi väl fortsätta å bara mysas/gympas lite å få se vad resten av dagen erbjuder!

Ha en fin dag!
Kramis:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0