35 dagar kvar..

...tills du är beräknad plutten<3

Var hos BM idag, inte vanliga BM då hon var ledig, utan en annan väldigt söt å trevlig kvinna. Gjorde de vanliga kontrollerna å ja måste först bara säga att lillbebis skötte sig exemplariskt,låg så stilla å snällt i magen när tanten var å klämde å kände å mätte å lyssna! Sedan också att allt,alla värden, såg bara fint ut me jag å bebis :) frekvensen låg desamma som förra gången på ca 150+. Skrev även en liten "planering/sammanfattning" om graviditeten å hur jag vill ha förlossningen. Tänkte att det skriver jag här i ett annat inlägg bara kort å gott någon annan dag.
Bokade igår även en tid hos en kiropraktor som ska få knäcka till rygg/axlar/skuldror eftersom jag knappt kan "böja mig" för å tvätta händerna utan att de tar ont som tusiken. Tecknade även idag gravförsäkring,bättre sent än aldrig,då jag tycker att det känns tryggast så OM det skulle hända något vid förlossningen eller kort efter. Men förhoppningsvis går allting bara bra när de väl är dags :)!
Ikväll blir det grillat med MrJ via SC som egentligen han å Hans vart bjussna på men Hans kunde inte idag så jag fick hoppa in i hans ställe. Blir spännande å se va massa gott de bjuds på!

Annars, planer för veckan, fullsmockat schema.
Ikväll då: mat
Imorgon: praktik först å främst, sedan få se om MrJ skulle umgås me polers å spela spel så om jag då kanske far till papasfritas en sväng.
Torsdag: förhoppningsvis inget, har inget inplanerat men man vet aldrig. Hade dock varit skönt å få stanna hemma å pyssla på lite (ska måla skötbordet å plantera lite) å med tanke på helgen som var då vi först i lördas hade en heldag i kus å på söndan hade vi en heldag i ers/byske, hade det varit skönt å få mysa hemma lite också me sissekottarna!
Fredag: praktik, eventuellt fotning me fröken A, å eventuellt övernattning hos svärmora.
Lördag: 4 år med MrJ!!<3, stor utomhusloppis i piteå, å få se vad vi orkar efter det om de blir firande på kvällen eller om vi skjuter upp det.
Söndag: eventuellt grillning me klanen fröken A å respektive å möjligen någon annan.

Säger bara det, gäääsp, blir trötter nanting av att tänka på allt men det är ändå kul å hålla igång lite å ha planer å så. Passa på innan kotten kommer<3

Ha en fortsatt fin dag!

Kramis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0