4 år idag..

..med min underbara man!<3

Som rubriken lyder så har jag å MrJ varit tillsammans i 4 år idag!! Galet tiden går fort när man har kul ;)!
Måste ju faktist säga, å må de låta hur klyschit som helst men så äre!, att du är de absolut bästa som hänt mig!
För utan dig så hade jag inte:
Lyckats "komma över" alla tragiska saker som hänt i mitt liv strax innan jag träffade dig!
Hade inte fått flytta hemifrån å komma bort från ångesten som fanns i mina rum hos päronen.. (syskonen inräknade ;)))
Hade då inte varit sambo med du, fina underbara människa, å fått äta med å svulla mig tillsammans med dig istortsett varje dag å absolut inte känna ångest för "sambokilorna" för att jag vet att du älskar mig precis som den jag är. Som jag gör dig!<3
Jag hade inte skaffat världens goaste kissebebisar om det inte vore för att jag träffat och flyttat ihop med dig!
Jag hade nog aldrig skrattat så mycke åt någon som när du pratar i sömnen, å annars också ;)!
Hade inte flyttat tre gånger på mindre än tre år. Först en 1:a på bottenvåning, sedan 2:a på andra våningen och nu den mysigaste 3:an på tredjevåningen!  >inflik< sambos i dryga tre år nu!
Hade inte åkt utomlands för första gången sedan jag var bebis, SJÄLV med min själsfrände, och blivit nedsupen å fått frågan då du stod på knä om jag ville "vara din föralltid,gifta mig med dig" och fått svara "buhuuuhuu jaaaaah!!"
Hade aldrig fått känna mig så trygg som jag gör varje sekund i din tillvaro.
Hade framförallt aldrig väntat världens mirakel som snart ska ploppa ut. Våran alldeles egna lilla skapelse. Din och min som VI gjort!<3

DU ska bara veta HUR MYCKET jag älskar och uppskattar dig käraste vännen! Ord kommer aldrig kunna beskriva det som jag känner för dig. Men jag hoppas du vet att jag alltid är din, och våran tid tillsammans har just bara börjat. Vi har hela livet framför oss!<3

 




Kommentarer
Anonym

Harry ser ju ut som ett lejon ju:)

Svar: Hahah är ju de vi alla säger att han är ju lite av varje ;)! Gris,katt,lejon,myrslok med mer med mer ;)
None None

2014-05-31 @ 23:07:05
Granen i skogen

// Granen i skogen bredvid tallen=)

2014-05-31 @ 23:10:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0