45 dagar kvar..

..tills du är beräknad att ploppa ut mitt lilla monster!<3
 
Var igår till schtugan en sväng å åt å umgicks me faster å kusinbarnen medans MrJ å min bror var å fiskade. Mycket trevligt och super härligt väder!!

Och har idag hunnit sova bort halva dagen, eller ja min käre sambo rättaresagt, jag vaknade halv 10 och har faktist sovit ganska okej inatt. Dock svettats som en liten sumo i bastubad iklädd skoteroverall, varit upp tre gånger å sissat/druckit/ätit. Men kära misterJ vart jag illa tvungen å väcka halv12 då kotten å jag var hungriga. Sedan vart det en tripp på loppis å införskaffade lite dockhusmöbler å nå prylar till kotten. Bra och ha saker som flaskor å haklappar å förkläde!
Vart även en tripp förbi schtan å köpte allergipiller så jag kanske får känna mig någorlunda levande framöver, samt mer halsbränne tabletter å en gratis babybox. Bästa babyboxen faktist! En hel packe våtservetter, en nappflaska, två små prover me hudsalva, ett packe topsar å lite erbjudanden. Babyboxen från babyproffsen var inte lika kul. Mest erbjudanden men även en liten tandkräm, hudsalva, tvättlapp, tygpåse och tygmärke och tidning.
Övertalade även min älskade att jag skulle få bju på en läsk då jag själv köpte en glass^^<3

Underbart väder iallafall, typ 20grader varmt, dock väldigt blåsigt men inte kalla blåstar iallafall.
Får se, ska vila en liten stund sedan ta tag i dammsugning å kanske ut å rasta Egon en sväng.

Ha en fortsatt underbar dag och helg!

Kramis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0