60 dagar kvar!!

..Tills lillplutten är beräknad<3

Firar detta med att ha haft ont i nedre delen av ryggen hela natten, foglossning, å me knän som låst sig ungefär hela tiden. Vart dock lite bättre i ryggen när jag stod å duschade den i skållhett vatten i ungefär en timme å knäna gick till sig någorlunda nu när vi gjort långprommis till staden å tillbaka. Var med Lvurt å spana runt lite. Dock inget köp då jag spar peningar till LOPPPIIIISSSS imorgon!!! Hoppas man hittar något bra denna gång, vart ju som en besvikelse i höstas då det "endast" vart två glasfrukter, en piercing ring å armband åt broder för min del. Menmen bättre att inte ha några förväntningar eller väldigt låga sådana. Hoppas iallafall hitta nå roliga kläder kanske, smycken som vanligt :)
Ska till moderkakan på en liten stund å slagga där då vi ska upp tidigt imorgon. Blir nog trevligt :)!

Näpp, nu ska ja kika klart på mina hemsidor å sedan börja packa i ordning oss.

NI får ha en fin helg :)!

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0