7 veckor kvar..

...49 dagar!!!!<3

Har nästan nyligen precis kommit hem från BM och idag var en väldigt spännande dag där!
MrJ var med så kotten var faktist rätt lugn samt att vi båda fick känna på lillhuvudet i magen!!<3 Så otroligt läskigt men mysigt samtidigt, obeskrivlig känsla!<3 Fick även höra av hon att liten har fixerat sig nu å ligger i dykningsposition startklart och redo. Nää inte riktigt redo tyckte vi båda då å sade åt det lilla skruttet att hålla sig iallafall 4 veckor till, men det var positivt iallafall att den fixat sig :)<3 Mina å bebis värden såg bara fina ut och frekvensen låg på tydlig "tjej" denna gång sade BM. Hahah så får se, är så oliiiiidligt spännande!
Nästa gång blir det sammanfattning och "planering" inför förlossning. WoopWoop som Mia brukar säga.

Går förövrigt bra på praktiken, lite jobbig luft där men annars!
Har fruktansvärt ont i axlarna eftersom att jag sover "sittandes" pga halsbränna å kruxkrax. Annars är de rätt bra, har tagit me spikmattan och haft den både utvecklad och som rulle i svanken, nu på dagarna när jag för de mesta bara sitter. Är så gudomligt härligt!

Känns som de var något mer jag skulle skriva..hmmm..men får väl återkomma om det ploppar upp!

Ha en fortsatt mysig dag!

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0