Åh vilken härlig daag..

..det vart tillslut!

Vaknade imorse med världens värk från skuldrorna å sedan fortsatt i rakt nedstigande led till backen. Tänkte nästan dräpa någon i förbifarten när jag skulle sätta mig upp för att sedan gå på tossi, gjorde så förbaskat ont! Så fick lov att stanna home. Tråkigt! Så kan säga att från de att John for till de att han kom hem låg jag i horisontalläge i säng/soffa å tyckte synd om mig själv. Kotten däremot har tyckt morshan varit tråkig å har mest legat å bråkat ungefär hela dagen å tyckt att jag ska "upp å hoppat". Förlåt mig mitt hjärtegryn, men imorgon ska vi tillbaka till fammo å lassa å allting spännande där :).

Nåväl, nu till det som rubrik samt underrubrik skvallrar om.
Åt våfflor till middag, ute på balkongen å de var sagoliiiikt gott å härligt! Så otroligt mys me "sommar" äntligen<3
Sedan kom vi precis just in då vi har suttit ute i solstolar på gräset å bara njutit livet av värmen som solen gav. Vart att vi satt en dryg 1,5 timme. Beson den lille masken har käkat gräs, spanat in massa hundar å folk samt rullat sig i sand.. Han vart väldigt kärvänlig mot oss då han ÄNTELIGEN fick komma ut också å kom å strök sig väldigt ofta!

Annars, inget spännande. Har dock fullspäckat schema för veckan. Schtan imorgon, handla onsdag, ev. svägerskan å dotra på torsdag, säkert något på fredag, lördag ev. Svärmor för morsdagsfirande å söndag morsdagsfirande hos moderjord. Hoaligen!

Nu, göra något, sedan se ullared å bara vara. Skulle behövt duscha..

Ha en fortsatt fin dag!

Kramsen!

Bjussar på några "selfies" från våra kära fyrbenta<3

 
 
 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0