Ahahaaa..

..Din lilla buskorv i mageeen!!!!<3

Ont gör det när du bråkas med mammas navel! Känns som du ska strypa den inifrån å ut me dina små söta rara kraftfulla händer. Ond är du hjärtat, men jag förtjänar det väl såsom jag hostar å kraxar å kruxar å har mig när du försöker sova på nätterna..å annars också<3 52 dagar kvar tills du beräknas ploppa ut..helt galet vad din far å jag längtar!

Annars idag, har tvättat, lyssnat å diggat till James och Karin så kotten har discodiskat i magen<3, stökat lite i bebisrummet å förådet. Bebis håller på å stökar inne i magen nu för fullt, vart kanske lite inspirerad av vårat stök här utanför :)?

Näpphäpp de va dedededede... nu snart ner till tvättstugan igen å fixa de sista med tvätten, sedan käka, sedan slänga ihop en kladdis till mellomys!<3

Ni må ha en fortsatt fin helg!

Kram!

 
 
 
 
Aahh mina finaste underbaraste knäppaste tokisar i hela världen,så otroligt trist mitt liv skulle vara utan er!!<33
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0