Dunder å brak..

..då vart man förkyld :/

Jäkla bajs! Igår hade jag superduper ont i ryggen å imorse när jag vakna kunde jag knappt andas då jag har fått så jäkulst ont i halsen! Tack pollen, jag förmodar att det är du som spökar! Så idag har jag gått å drucki ingefärste, ätit glass(kotten vart glad av det iallafall<3) å druckit halstablettsvatten, snytit mig om vart annat. Kollade imorse å nyss om feber men ligger på ca 36 grader så det är då ingen sådan förkylning. Därav min (eller min mors) slutsats att det är pollen. Men ryggen är bättre! Dock ville jag påriktigt amputera mitt högra knä imorse också då de gjorde sååå ont så jag knappt kunde röra mig. Vilken dag, vilken dag.
Hoppas å ber till gudarna att detta snart går över, vill tillbaka till praktiken ju!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0