Hellu vecka 35..

...<3

Ny vecka tillsammans som vi firar med en kaskadelott rakt ned i toan! Första gången spubb denna graviditet!
Skulle borsta tänderna och helt från ingenstans vänder jag mig reflexmässigt om, öppnar toalocket å ja..
Tror det är värmen som tar knäcken på mig för jag mår inte mer illa än att jag har tryck i huvudet pga värmen! Sitter i underkläder å håller på att döden dö av värmeslag! Tror nog även att mitt lilla busmonster hjälper till att trycka å så, vill väll morsan ska tömma sig på alla de vis då de e trångt där inne<3 Men nu är de ju bara 5-6 veckor kvar plutten tills du är beräknad att komma ut till oss! Du får shå dig liiite granna, även om de hade varit myspys om du kom ut typ redan igår!<3
Nää ska vila mig nu, får jag hoppas att maten håller sig inne å att jag sedan efter lunch orkar traska iväg till sjukan å skriva lite. Förhoppningsvis slipper vi mer kaskadelotter nu och att detta var en engångsförteelse!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0