Helt slut är jag..

...men otroligt nöjd!

Har nästan ganska nyss precis kommit hem från en hel dag i bland annat luleå/ers/fäll å pengarna har rullat kan man väl säga.. Kan ju även inflika att bebis är helt nöjd med dagen å just nu när vi kikat på våra fynd så börja det lilla livet att bråka nöjt. Har iallafall köpt lite mamma kläder ( två par svarta tights, en svart vit randig tischa samt fått en svart amningströja av min kära mor!), en finstickad långärmad klänning typ samt en väldigt färgglad skjorta med rosor. Köpte även ett babygym för en hunking, vyssanlull tassar med katter på för 50 spänn. Fick även en smurfmössa av kära mor å en påse med massa bebissockor på köpet av skjortan. Är summa summarum mycket nöjd med dagen! Kommer sova såååå gott inatt ;).

Åh sedan fick vi världens roligaste nyhet precis när vi kommit in på loppisen. John har äntligen blivit morbror åt en liten tjompalisa :D!!<3 Kan ju bara säga att när vi svängde förbi den nyblivna morfarn och fick se bilder på tösen så vart jag bara ännu mera nyfiken på bråkisen i min mage(var ju nästan helt säker på att de var en liten pajk som bodde inne hos svägerskan haha)! Vill verkligen nunununNUNUNUNU att du ska ploppa ut vårat lilla hjärta<33

Nope, nu smaska lite candy å sedan duscha å sedan SÄÄÄNGEN!<3

Kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0