Att sätta ihop Ikea möbler..

...är inte en aktivitet att rekomendera ett par som redan har en "skakig" relation!
 
Jodå dom ser så oskyldiga ut, simpelheten i en fysisk form. Men jävlarts vad man blir lurad! GRUNDLURAD!
Hahaha minns bara när jag å mor skulle sätta ihop en expedit hyllla med 6st fack och man bara skrattade åt hur lätt det skulle gå när man plockat ut alla saker och lagt de på golvet. Men shi får vi. Vårat tunna hår blev inte direkt tjockare efter allt stå hej med denna möbel!
 
I torsdags köpte jag en FÄRDIG MONTERAD barngrind ifrån Ikea. Men min mor lyckades förstöra den så vi vart tvungna att monterea ihop den igen. Lätt som en plätt tänkte vi. Men ack så fel vi hade. Jaa ja må säga att våra respektive svärmödrar inte tycker om mitt å mr Js förhållande då respektive svärmoder vill utplåna oss. Johns mor har ett x antal gånger försökt lura i mig nötter i olika former. Å nu vill mamma att jag å John ska ha ihjäl oss när vi pusslar ihop en IKEA möbel.
 
Mmmhh...


Kommentarer
Moderkakan

Hehehe... Tyckte ni behövde lite pyssel;)

Svar: Jaja brukar låta så ja ;)
None None

2015-04-20 @ 11:42:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0