Påskfirande..

..<3
 
Jahajajajajaa då var denna påsk över, snart iallafall, å skönt är väl de!
 
I fredas (långfredag) vaknade vi, steg upp å fika, packa ihop lilleskrutt å for å lämna av honom hos moffis i ers typ kring 10 tiden. Sedan for jag å karln min hem igen å börja skruva ner hyllor å tavlor å så, sedan tog vi en kort kaffe/te paus innan vi svidade om till lite sexigare outfits! Tyvärr tog jag ingen bild (då det kanske finns känsliga läsare som följer denna blogg (JAA MIA jag syftar på DIG!!! :O)). Men kan säga som så att långkalsonger, håriga ben och 3/4snickarbyxor i strl 36 (när jag nu har typ 40) och omaka sockar var en del av den ;). Jodåsåatt.. Nämen vardagsrummet är numera vitt å fräscht, inte typ ljus rosabrunlila 70tals tapet! Var väl klara vid 5 tiden å tog en snabbdusch å for sedan iväg till ers igen. Åt hampis å umgicks med syskonen å lilleman :****<3
(Kan ju även lägga till en väldigt viktig detalj i detta inlägg!!) Aston började krypa på alla 4 (vilket han har försökt göra nu ett bra tag men endast några få "Steg" då han sedan lagt sig å ålat istället. Men från och med den 3/4 kryper han nu oficiellt endast på knäna :D!!
 
I lördas vaknade vi tidigt och Aston å moffa låg i soffan å busade å skratta utöversig åt solkatten i taket som blev av pappas klocka xD! Jag å Harriet tog oss en morgonprommis. Jag å pappa for å handlade på ica i kg för att jag glömt baka påskdeserten som jag lovat. Glömde köpa bananas så morsan fick komma förbi med dem. Bakade två pajer recept: http://www.ica.se/recept/smulpaj-med-banan-mango-musli-kokos-och-lime-606109/ . Supersmask!
Packade sedan in oss i bilen å for till Malå. Var där hele dan å umgicks/åt med trevliga folk. Kom hem strax efter halv10 å gick sedan rakt i säng.
 
Igår påskdagen, vart det firande av Johns syster som fyllde jämna å fina 30 år, å Basseman fick sig en ny tjej svägerskans systerdotter på lite dryga två år. Massa kul! Sedan en snabbhandling på willys å raka spåret till kusis där det var lite påskmiddag å fika. Fullrulle hela dan även igår alltså!
 
Idag stod vi å hängde på låset till Leos lekland då jag å käre J bestämt oss för att hitta på något bara vi tre idag. Var å busade en timme, åkte rutchkanor, hoppa studsmatta med mer. Sedan släppte dom av mig på jobbet så jag fick städa lite. Mötte sedan upp dem å gick till kvantum å handla lite. Gick hem å åt lunch. Busa lite å nu sover mina hjärtan så sött i soffan ^_^<3 Sedan blire inte göra så mycket heller, bara jäääääääsa!!
 
Joja..långt inlägg men så äre!
 
Kramis från oss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0