030315

...<3
 
Älskar du min goaste buttfes!
Har sovit ute på balkongen i vagn x2 idag! Första gången vart det prexis en timme, andra vart det ca 40 min. Massa skönt!<3 Sedan har vi bara busats å skypat med morbror å moster å passade då på att printscreena lite bilder ^_^! Nu myser vi i soffan framför bolli, skickade prexis iväg bappa till Boman så nu passar vi på å bara sköna lite, ska snart äta pasta bolognese. Haha vart en rolig dag. När John kom hem så for jag (skulle vara smakråd åt broschan när han skulle klippa sig), kom hem å åt å skickade iväg Karln min igen. Vi bara byter av varandra ;)
Nä vilket konstigt inlägg detta vart men jag har gobullen i knäet som inte vill sitta still :D!
VI önskar er iallafall en fortsatt mysig tisdagskväll!
Kramis<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0