11-03-15

...<3
 
ÅÅh härliga tider! Verkar bli sol idag igen!!
Igår var det pisstråkigt, typ snöstorm halva dagen, så ingen lång prommsis då inte!
I helg däremot, eller rättaresagt i söndags å i måndags, torsdags också kom jag på, vart det inte mycket stillasittande i vårvärmen! I torsdags var jag i Ersis å tog Harry å vagnen på en snirkelisnorkeli prommis till KG å tillbaka. Super NICE!
I Söndags städade jag i vanlig ordning på morgon, sedan tjatade jag till mig att vi skulle hitta på något. Då vart det tillslut Kusis en sväng till svärmora. Först en prommis genom byn då lilleman fick premiär åka sittdelen på barnvagnen! Sedan en sväng på lägdan bakom huset, i den billiga rosa barnpulkan. Båda delarna satt lilleman väldigt sammanbiten och fundersam å tänkte vad gör ni tokingar? Ska detta föreställa kul?! Å stackars lilleman välte med pulkan å vart jätte ledsen ett tag..men glad igen när Bappap rejsade lite :)!
I måndags vart det en riktigit härlig lång prommis runt HELA stan, ungefär. i ganska precis TVÅ OCH EN HALV TIMME var vi ute och spatserade, i sol å blåst. Tog ioförsig en ungefärlig halvtimmes drickespaus hos Bappap på jobbet! Kollade så de skötte sig å inte bara satt på ändan å rullade tummarna ;).

Näpp, sitter som på nålar nu å inväntar att prinskorven ska vakna (jag steg upp för en timme sedan), vågar inte på tossi nu för då vaknar han garanterat!
Sedan blir det till Ersis, till Moffa å ovov å busas :D! Hoppas solen gör sitt idag, alltså ger oss ett otroligt fint vårväder! Så jag å Harry (lilleman också för den delan) kan ta oss en lång skön prommis runt byn :)!
 
Önskar eder en riktigt härlig Onsdag!

Kramis :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0