NIO MÅNADER IDAG!!

..Min stora lilla gobulle<33
 
Jaodå som rubriken lyder, Basseman blir idag nio månader! Jag har nu fått ha dig i min famn lika länge som jag fick bära dig i magen! (lite drygt tiden i magen då du ville titta ut tidigare än bf á nio månader) <3
Vad har hänt då dennna månad? Jaa du har allt mera börjat krypa på knä, börjat bara för någon dag sedan att försöka kravla dig upp till stående, typ i soffa å dylikt. 3 eller 4 bissingar syns numera i överkäken samt har vi ju nu sett att du har även två till på G där nere också!<3 Lillprutte, snart ett år å uppe å står<3
 
Tiden går så fort så fort.

Men nu blire kvalitetstid med min käre man, basseman sover så sött så.

Kramis Gonatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0